Pages

dinsdag 3 juli 2012

Everyday producten juli 2012

Image and video hosting by TinyPic

Iedereen heeft wel een aantal producten die die elke dag gebruikt. Maakt niet uit of je je 'everyday bakje' zo nu en dan verschoond, sommige producten blijven er gewoon altijd tussen liggen. Ik vond het wel eens leuk om hier een artikeltje aan te wijden met mijn meest gebruikte producten.
 

Image and video hosting by TinyPic

Op met moment ben ik de MAC Studio Moisture Tint SPF 15 aan het testen en gebruiken. En boy oh boy dit is echt een mega fijn product voor de zomer. Ik ga er nog niet heel veel woorden vuil aan maken, maar sinds ik de tube in mijn bezit heb gebruik ik 'm iedere dag. Geeft de perfecte dekking en een heerlijk gevoel aan de huid! Dubbel en dwars het geld waard!

Onder mijn ogen gebruik ik al maanden de PUPA Luminys Touch. Hier schreef ik al eerder een review over (klik!) en was er zeer lovend over. Ben bang dat ie binnen de kortste keren op gaat raken en dan ga ik denk ik wel weer een nieuwe aanschaffen


En voor de wenkbrauwen gebruik ik mijn Benefit Instant Brown Pencil in de kleur deep. Een vrij creamy wenkbrauw pencil, maar zo blend de kleur heel goed in met mijn eigen wenkbrauwen. Ik borstel vooral mijn wenkbrauwen maar zo nu en dan teken ik ze eens bij. Dit potloodje is daar perfect voor!


En dan voor wat kleur op de wangen gebruik ik de afgelopen tijd mijn Benefit Posie Tint erg veel. Een heel duur product maar heel duurzaam. Je hebt namelijk maar weinig nodig voor een gewenst effect. De stain geeft een hele natuurlijke flush aan je wangen waardoor je er net wat frisser uit ziet. Perfect!

En dan natuurlijk de Catrice Revoltaire Blush, waar ik onlangs een zeer positieve review over schreef. Echt een budget-topper als je het mij vraagt! Een hele mooie roze & peach blush met gouden shimmer, kortom perfect voor de zomer. Ik denk dat ie zowat overal uitverkocht is, maar als je de blush nog kan bemachtigen, DOEN!

En voor wat kleur op de wangen gebruik ik met liefde mijn Bourjois Delice de Soleil bronzer. (klik voor review) DE perfecte bronzer om je huid een lekker kleurtje te geven. Ik heb de versie voor de lichte huid (nr 12) en deze is perfect. De gouden shimmer is heel on opvallend maar zo nu en dan kaatst die het licht mooi terug.

Dat zijn mijn everyday producten van het moment, wat zijn die van jou? Laat het mij weten bij de comments!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...