Pages

vrijdag 28 maart 2014

ELF Contouring Blush & Bronzer - Gotta Glow Blush

Image and video hosting by TinyPic

Toen ik in New York was kon ik mijn ogen niet geloven: een Eyes Lips Face winkel! Downtown op Broadway zat er een prachtige ELF winkel. Alles tussen de $1- $4! Ik heb natuurlijk een aantal producten aangeschaft om te testen. Ik had nog geen ervaring met de producten, omdat ik de verzendkosten meestal te hoog vond. Doordat ik de winkel tegenkwam was dit een buitengewone kans om wat items aan te schaffen.

Ik heb gekozen voor de twee meest ''gehypte'' producten van ELF, namelijk het blush/bronzer duo en de blush/highlighter. Allebei dupes van NARS producten (Laguna,Orgasm & Albatros), nouja schijnen dupes te zijn van NARS producten. Ik heb de producten voor jullie getest en ik geef mijn mening erover!
Image and video hosting by TinyPic

Zoals je ziet op de foto kon ik niet wachten met het testen van de producten voordat ik foto's ging schieten. Enfin, we gaan verder! We beginnen bij de verpakking, deze lijkt al ontzettend op dat van NARS. De matzwarte, vierkante doosjes herkent iedereen wel en ELF heeft hier heel goed op ingespeeld. Als je de doosjes openmaakt vind je er ook het welbekende bescherm plasticje. Het enige wat ELF zich onderscheidt van NARS is het spiegeltje in het doosje. Bij de blush vind ik het wat overbodig, het is immers een vrij klein doosje met een klein spiegeltje. Bij het duo vind ik het wel fijn, de spiegel is van goed formaat en echt fijn bij het opmaken.


Image and video hosting by TinyPic

Het duo van ELF is ongeveer evengroot als dat van NARS. Ik heb bij de Sephora gekeken in New York en er was qua formaat vrij weinig verschil. Het duo van ELF in St. Lucia bevat een prachtig roze blush en een licht-shimmerende bronzer. Wat mij al meteen opviel is dat er ontzettend veel pigment van de ELF poeders afkomt. Niet alleen van het duo maar ook van de highlighter. Overigens is het allemaal wel vrij poederig, waardoor de verpakking wat viezig kan worden. Dit betekent ook dat het aanbrengen, zeker van de bronzer, wat vlekkerig kan worden als je het niet allemaal goed blendt.


Image and video hosting by TinyPic

En de swatches: wauwiewauw! Wat een pigment! Gotta Glow geeft een prachtige champagne-kleurige gloed aan de huid en het duo is gewoon ontzettend mooi. Check de pigmentatie van de bronzer en dat voor 4 euro!
Ik gebruik het bronzer en blush duo meestal bij elkaar, met Gotta Glow erbij vind ik het zelf wat too much. Doordat de blush al wat gouden shimmers bevat, vind ik nog meer highlighter erbij iets te veel van het goede. Als ik dan een highlighter gebruik pak ik die van Clarins of MAC erbij. Gotta Glow staat wel supermooi bij de bronzer en deze gebruik ik dan samen ook ontzettend graag.

De poeders blijven met een beetje MAC Fix+ de hele dag goed zitten. Je blijft ook de hele dag de finish van de producten goed zien en dat vind ik persoonlijk erg belangrijk. Deze twee producten zijn echt een duidelijke concurrent van de twee NARS producten. Als je eens wilt kennis maken met zo'n soort product raad ik de ELF producten zeker aan. Alleen al om de prijs is het het proberen waard! Ook als je net zoals ik nog geen ervaring hebt met ELF zijn deze twee producten echt goede starters.

Ik heb niet alleen deze producten meegenomen, maar ook twee lipproducten. Hierover komt later in de week ook een review van online, so stay tuned ;-) Oja, je kunt de producten natuurlijk bestellen via de website van ELF: www.eyeslipsface.nl of voor de Belgische dames www.eyeslipsface.be , Beide producten zijn 4 euro per stuk!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...